Pierwsze zlecenia dla firm spedycyjnych

Rynek usług transportowych jest w Polsce bardzo rozbudowany. Konkurencja w tym sektorze gospodarki jest duża, ale popyt na usługi transportowe wciąż rośnie. Dlatego nowe przedsiębiorstwa, które planują działalność w dziedzinie usług spedycyjnych, wciąż mają duże szanse na zaistnienie w tej wymagającej branży. Największym problemem jest znalezienie pierwszych zleceń oraz dobycie bazy stałych klientów. Nadawcy przesyłek najczęściej poszukują bowiem operatorów spedycyjnych, którzy mają długie i bogate doświadczenie w branży. Co zrobić, by przygotować konkurencyjną ofertę, która przekona klientów do skorzystania z naszych usług?

Konkurencyjna spedycja? Zlecenia w atrakcyjnej cenie

Jakie działania powinna podjąć początkująca firma, której głównym profilem działalności jest spedycja? Zlecenia na realizację usług transportowych najłatwiej będzie zdobyć atrakcyjną ceną. Przygotowanie takiej oferty najlepiej rozpocząć od sprawdzenia, w jakich cenach swoje usługi oferuje konkurencja. Przygotowując własną propozycję cenową, warto dążyć do minimalizacji kosztów własnych, dzięki czemu będziemy w stanie zaproponować tanią usługę.

Kompleksowa obsługa

Szeroki zakres świadczonych usług to kolejny atut firmy, której działalność to spedycja. Zlecenia będzie zdobyć łatwiej, gdy zaproponujemy kompleksową obsługę transportu, obejmującą nie tylko planowanie i realizację przewozu towarów, ale także np. przygotowanie dokumentacji przewozowej, ubezpieczenie przesyłki, załatwienie formalności celnych oraz fachowe doradztwo.

Pierwsi klienci z okolicy i internetu

A gdzie należy szukać klientów których interesuje spedycja? Zlecenia najłatwiej będzie znaleźć w okolicy. Ofertę warto skierować do lokalnych firm, dla których atutem będzie bliskość działania firmy spedycyjnej. Pierwszych zleceń warto również szukać na portalach i forach internetowych oraz specjalnych giełdach transportowych w internecie.

 

Post Author: admin